onsdag 29. september 2010

Første prøve ferdig

Da er undervisningen ferdig, og jeg har hatt min første prøve på klasserom D207 (Prøveklasserommet :S)
Det var en prøve i fysikk og kjemi. Jeg svarte på nesten alt (men om jeg i det hele tatt skriv noe som hadde noe med fysikk å gjøre gjenstår det nå å se.) Så jeg venter i spenning på å få den tilbake

Igår kom jeg et minutt for sent til hovedporten. Altså den var låst, jeg prøvde å banke på porten men ingen åpnet ...
Så jeg og en annen franskmann måtte prøve å finne alternative måter for å komme inn før oppropet ble tatt og før vakten fant ut at vi ikke var tilstede. Så da klatret vi inn på byggeplassen bak skolen, for å sjekke om arbeiderne hadde glemt og låse en av dørene. Men alle var låst
Meg og en random franskmann. (Når jeg ser på bildet i ettertid ser det litt scary ut mtp.  han franske i svart)

Til slutt åpnet pjongen (vakten) åpnet hovedporten og sa at jeg måtte komme tidligere neste gang. (Wost case scenario hadde vært at jeg måtte vente ute til klokken 2300. Og neste dag måtte snakket med CPE'en og mest sannsynlig fått et par timers gjensitting)

Jeg har også begynt på klatring, jeg skal klatre hver onsdag fra 1200 til 1400(1430). Og på ettermiddagen på onsdager så skal jeg enten spille fotball eller rugby (skal prøve rugby for første gang neste onsdag, så det kan bli interessant) 

Har matteprøve imorgen, håper det går bra. Matten i seg selv er enkel, men problemet derimot ligger i den franske delen av matten. Men forhåpentligvis går det bra :)

1 kommentar:

  1. Artig med blogg fra Rouen for oss anciens. Grip hver mulighet, tiden går så altfor fort der nede!

    SvarSlett