fredag 10. september 2010

Det er fredag og helg.

Da er det endelig fredag igjen, og i helgen skal vi til Bayeux på innflytningsfest. Jeg gleder meg allerede, først skal vi visstnok se på Bayeux-teppet. Det blir interessant.

Oliver: Jeg skal blogge mer om det du lurte på etter helga, men nå må jeg snart gi ifra meg det mobile bredbåndet mitt, men skal ta bilder, og svare på alle spørsmålene :)


Paul fyller 16år idag, og i ettermiddag spiste vi på "Bar des fleurs". En meget fin restaurant med utrolig god mat.



      Dette er bursdagsbarnet Paul Norheim :) GRATULERER MED DAGEN.




        No e de helg og kveld, og bygningsarbeideran har gått.


God helg

3 kommentarer:

  1. Det er Norheim uten D din sopp ;)

    SvarSlett
  2. Har skrevet uten D din sopp!

    Lær dæ å læs din spanjol. :P

    SvarSlett
  3. ooOoOoOo, han va hooot :DD

    SvarSlett