mandag 6. september 2010

Praktisk informasjon og div.

Mange har spurt meg om adressen til internatet. Og den er:
Etternavn, Fornavn
Section norvégienne
Lycée Pierre Corneille
4, rue du Maulévrier
76000 Rouen
Har hatt en uforglemmelig helg, av div årsaker kan jeg ikke nevne helt konkret hva vi gjorde, men jeg skal innrømme at jeg aldri har vært så sliten før. Brunosten og sjokoladen som ble frastjålet fikk vi tilbake (med unntak av en brunost som ble kastet pga av noe som noen måtte gjøre under opptaksprøven til Ganger-Rolv).

Det lokale apoteket "Pharmacie du Drugstore". 
Har ikke tatt bilder siden fredag, så har ingen nye bilder og poste. Men det kommer etterhvert :)
Til helgen er det innflytningsfest i Bayeux med tema "Akutten".Jeg må finne ut hva jeg skal kle meg ut som...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar