torsdag 9. september 2010

Da har jeg vært i Frankrike i over en uke

Jeg har nå vært her i en uke og to dager, og dagene går så utrolig raskt. Jeg går i klasse seconde huit(åtte). Jeg må bare få sagt at varm mat på skolen er det beste som har hendt meg. Det er genialt at man får så mye og så god mat på skolen. Det er virkelig noe dere burde forsøke å skaffe dere på skolene hjemme i Norge også.

Jeg vet rett og slett ikke hva mer jeg skal skrive om.
Hva vil dere at jeg skal blogge om fremover?

                                  Dette er inngangen til skolen jeg går på

1 kommentar:

  1. For en flott skole!

    Syns det hadde vært kult om du blogget om studiekulturen der, hva man gjør på skolen og etter skolen, og hvordan undervisningsopplegget er i forhold til det norske.
    Kulturopplevelser er også spennende!

    Lykke til!

    SvarSlett