torsdag 2. september 2010

Frankrike uke 1

For to dager siden landet jeg og resten av guttene i Paris og det første som måtte oss var dette. :)

Først da jeg så dette skiltet forsto jeg at jeg for alvor var i Frankrike. Og da jeg hørte fransk rundt meg hele tiden, så forsto jeg først hvor mye jeg ikke kunne, men jeg klarte også å plukke opp små ord og noen uttrykk. Så jeg har lært utrolig mye på de fire ukene i Oslo. 

Har veldig mye jeg vil skrive, men jeg har ikke nok tid (eller tålmodighet) siden vi har ikke WLAN på det gamle internatet. Vi fem guttene har et mobilt bredbånd, så det blir kamp om nettet fremover.

Har veldig mange bilder, men pga at hvert bilde er veldig svært og det tar evighet og laste det opp


Jeg deler rom med Markus (han ligger i sengen til høyre). Paul deler rom med Even, og Sondre ligger alene.
Iløpet av disse to dagene har vi vært gjennom mye bla.
1. Låst ute fra internatet, men låst inne på skolen (klokken 11 på natten) og bare for å nevne det, så er skolen bygd for flere hundre år siden, så det er ikke det koseligste stedet og være innelåst på.
2. Sjokoladen og div. andre ting ble stjålet av "Ganger-Rolv"
3.Opplevd at dusjen og alt vannet enten var brunt eller iiiiiiiiiiiiiskaldt + mye mye mer.



My roommate Markus som vasker håret sitt i en vask der vannet ikke var rødt eller brunt. Og fordi dusjen var like kald som Arktis, så ble det primitiv (hår)vask på hele gjengen.

Men nå skal skal en annen ha det mobile bredbåndet. Skal forsøke og oppdatere så ofte som mulig :)

1 kommentar:

  1. Sjer veldig fram te å sjå bilde av gutta boys i frakk æ da:-D

    SvarSlett