torsdag 26. august 2010

Time to say goodbye Part I

Idag er siste kvelden min på Østlandet og i Oslo. Jeg har nå vært på Østlandet i 26 dager, og skal nå en snartur hjem før jeg reiser med SK837 fra Gardermoen den 31. august klokken 10.55 


Jeg skal nå begynne å pakke til hjemreisen min imorgen. Flyet går klokken 17.45, så jeg skal reise til Gardermoen rett etter at franskkurset (Les: Ikke skole) er ferdig.
Altså sånn så romme mitt ut før jeg begynte å pakke (Her ligger alt fra joggesko til solbriller). Det der fikk jeg til på 4 dager. (Se for deg hvordan det ville sett ut etter 3 år.)


Markus Nodeland har bursdag idag (26.august). Gratulerer så mye !


Som nevnt ovenfor så er franskkurset ferdig imorgen, men jeg føler at vi gjorde ganske mye til at det var nest siste kursdag. Vi hadde en stor matteprøve som jeg føler gikk relativt greit. Matten i seg selv var ikke vanskelig, men det å måtte oversette oppgavene fra fransk til norsk for å så skrive franske svarsetninger var mye vanskeligere. Til info så brukte jeg veldig mye av tiden på å slå opp i ordboken. Så jeg gleder meg til å få prøven tilbake imorgen. På slutten av dagen idag så begynte vi å se en fransk film som heter "Le fabuleux destin d'Amélie Poulain".
Eller som den heter i Norge "Den fabelaktige Amélie fra Montmartre". Vi fikk ikke sett så mye av den, siden vi startet å se den i midten av siste time. Jeg synes filmen virket veldig original og ganske sær. (f.eks Moren til hovedpersonen døde av at en turist hoppet ned fra en kirke og traff henne).

Dette er filmen vi begynte å se

Som overskriften sier så er det nå på tide å ta farvel. Idag kom oldemor og Tor Arne på besøk for å si hade til meg. Det var virkelig koselig. 
Det føles trist å reise fra Østlandet, men det er som man sier borte bra, men hjemme best. Så jeg gleder meg veldig til å komme tilbake til Trøndelag.
Jeg vil takke alle som jeg har bodd hos de siste fire ukene + oldemor. Jeg setter veldig stor pris på alt det som dere har gjort for meg de siste fire ukene. Jeg kommer absolutt ikke til og glemme det.


PS: Har forresten løst Rubiks kube 3x3x3 uten hjelp. Og nedenfor ser dere hvor fornøyd jeg ble da jeg fikk den til




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar