mandag 9. august 2010

Uke 2

Da har andre uke av forkurset begynt, og jeg har akkurat til Skjetten der jeg skal tilbringe de neste 2 ukene.
Idag fikk jeg tilbake pc'en min etter at den ble igjen på Harestua. Så forhåpentligvis så kommer det bilder senere i kveld

Idag så leverte jeg inn en matematikk innføring som jeg hadde hatt hele helgen på å løse. Og jeg ble ganske fornøyd med resultatet, så nå gjenstår det bare å se hvilken karakter monsieur Delmotte (matematikk læreren) gir meg. På torsdag skal vi ha en stor matematikkprøve, og forhåpentligvis så går den bra.

Nå skal jeg begynne med leksene til imorgen. Vi har veldig mye lekser, fra dag til dag. Så forhåpentligvis så blir jeg ferdig tidligst rundt halv ni.

Au revoir


Dette er stedet i Oslo der fransk- og matematikkundervisningen foregår (Det franske kultursenter) som ligger like ved Majorstuen

2 kommentarer: