søndag 22. august 2010

Bursdag

Idag er dagen jeg fyller 16 år :):)
Jeg våknet med kake og brus på senga. Det var utrolig koselig.

Igår var jeg på A-ha konsert, det var utrolig bra. Jeg tror aldri jeg har vært på en konsert med så god stemning før. Det var helt utrolig da ca 30.000 sang "Hunting high and low" og "Analouge" og sist men definitivt ikke minst "Take on me". Etter at sistnevnte var ferdig, så ble konserten avsluttet med fantastisk fyrverkeri. Det var en stor opplevelse for meg å se A-ha før de avsluttet karrieren sin (Jeg definerer ikke meg selv som stor A-ha fan, men det var stort for meg allikevel)

Klokken 16.00 blir det bursdagsfeiring med Oldemor og Tor Arne. Gleder meg til de kommer.


                                                        Meg og lillesøsteren min med A-ha t-skjorte    

Pappa og Nora (lillesøsteren min) kom nedover til Oslo denne helgen for å feire bursdagen min, det setter jeg utrolig stor pris på. De reiser hjem igjen ikveld, og det er litt trist å vite at jeg har kort tid igjen med de før jeg reiser. Idag er det bare 9 dager igjen til jeg reiser, og jeg kjenner sommerfuglene i magen. Kjenner at det blir tøft å si farvel til familie og alle jeg er glad i. Jeg kommer hjem den 27. august før jeg reiser til Frankrike igjen den 31. august. Så jeg skal bruke den tiden til å være så mye jeg kan med de jeg er glad i.

Bildet er hentet ifra Aftenposten sin anmeldelse av konserten.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen, håpe du har hatt en strålende dag..
    Synest det er utrolig kult med bloggen din. Kommer nok til å følge med på den fremover!!!

    Hilsen Siri lin (mammaen til Markus N)

    SvarSlett
  2. Tusen takk.
    Dagen idag har så langt vært helt super.
    Så bra at du liker bloggen min. Jeg har tenkt å blogge mye oftere når vi har kommet oss nedover. Det er så mye som skjer på forkurset at jeg ikke får oppdatert så ofte

    SvarSlett