lørdag 14. august 2010

Helg

Idag våknet jeg på best mulig vis, Tor Arne (han jeg bor hos) banket på døra og lurte på om jeg ville ha kaffe og frokost på sengen. :)
Jeg var med oldemor på 94(!!) år på handletur tidligere idag, og nå snart skal jeg spise hjortekjøtt til henne.Jeg må bare si at jeg beundrer den dama. Hun stryker skjortene mine, lager mat til meg hver dag. Hun er så oppegående og sprek at jeg bøyer meg i støvet. 

Vi har ikke lekser i matematikk denne helgen, og bare litt fransk. Så denne helgen blir rett å slett super, men selv om vi bare har litt fransk lekser, så skal jeg pugge verb og gloser.

Til neste uke skal vi bytte lærer både i fransk og matematikk. Monique (fransklærer) skal byttes ut med en som heter Geir. Og Monsieur Delmotte skal byttes ut med en som heter Monsieur Vivien. (Bare sånn til opplysning, så kan ikke Monsieur Vivien et eneste ord norsk, og nekter visstnok å snakke engelsk) Så matematikken fremover blir nok en litt større utfordring.

Har lovet lenge at jeg skal legge ut bilder, men jeg kommer til å publisere bilder etterhvert som jeg får tatt noen gode bilder. Hittil så har jeg ikke mange bilder siden jeg glemmer å ta opp kameraet i pausene vi har. (Jeg skal skjerpe meg)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar