mandag 11. oktober 2010

Still alive

Nå er det lenge siden jeg har blogget. Og grunnen er at jeg ikke har kameraet mitt. Det virker som det er noe mentalt som sier at det er mye vanskeligere og overføre bilder fra telefonen enn fra kameraet mitt.

Men siden sist så har følgende skjedd:
Jeg har fått tilbake to prøver: Fikk 16,5/20 på matten, og 7/20 på fysikken

Alle vi norske (secondene) har "muret ut" (sneket oss ut etter at oppropet ble tatt) og blitt tatt på fersk gjerning (siden vakten for første gang) sjekket to ganger :/ Og vi får kanskje en eller annen straff (gudene vet hva... Det er opp til CPE'en og bestemme)

Alle vi i internat C (norske seconder + PREPA-studenter) tok alle putene i hele bygget og sprang til A-bygget og overrasket/dengte alle som bodde der. Og vi sprang tilbake igjen før de rakk å reagere. Det er lenge siden jeg har hatt det så morsomt. A-bygget angrep tydeligvis tilbake igår. (Men da var jeg til vertsfamilien)

Blir mer og mer bortskjemt (Merk: Får servert 4-retters lunch og 4-retters middag hver dag + at jeg kaster all skitten tøyet mitt i en stor dunge, også får jeg tilbake klærne ferdig brettet). Jeg har også kjøpt meg frakk (pga av viterkulden).

Og sist men ikke minst for denne gangen har jeg funnet ut at været i Rouen er veldig variabelt. Forrige uke unntatt helg var det 5-10 grader og regn. Denne uken har det vært sol og 20-25 grader :D

Skal oppdatere snart igjen med bilder.

3 kommentarer:

  1. Jeg forstår ... Jeg er for sterke :D

    SvarSlett
  2. Hahahaha

    C'etait une bonne tentative Oriane, mais c'est pas bon norvegien :P

    SvarSlett
  3. Det med å kaste klærne i en dunge og få de ferdig brettet tilbake hørtes kjent ut :)

    SvarSlett