lørdag 19. februar 2011

Vinterferie

Nå har vinterferien startet, og jeg befinner meg nå i en by som heter for Chamonix. Og jeg skal tilbringe de neste 4 dagene. Jeg skal først og fremst stå på ski, men det kan hende at jeg tar meg en dagstur til Sveits eller Italia. Siden siste blogginnlegg så har jeg hatt mye å gjøre, og hatt mange prøver (med varierte resultater). Jeg kommer snart til å få karakterene for det 2. trimesteret, og jeg er spent på karakteren min i enkelte fag.

Det største jeg har gjort siden siste blogg innlegget er at jeg var å besøkte den norske ambassadøren i Paris, og vi spiste usedvanlig god mat i residensen (laget av ambassadørens egen kokk)

Værkartet på hotellet


                                                            Den norske ambassaden
Akkurat nå, så snakker jeg med Maria og Anne-Grethe på Skype


Kart over skibakkene i Chamonix

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar